۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85065126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
اسکله بندرترکمن

گرگان - ایرنا  - مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی در ۲۵ اسفند گذشته تاکنون ۹ هزار مسافر نوروزی در ۲ اسکله قایقرانی تفریحی بنادر ترکمن و گز با قایق از جاذبه دریا استفاده کردند.

نورالله عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: فعالیت ۲ اسکله مسافری تفریحی گلستان تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای آمادگی این اسکله‌ها در استان ۳۱ قایق در بندرترکمن و ۲۲ قایق در بندرگز و بیش از ۲۵۰ جلیقه تهیه شده ضمن این‌که ۱۰ هزار کتابچه راهنمای مسافران نوروزی برای استفاده از قایق‌های تفریحی در ۲ اسکله استان تهیه و توزیع می‌شود.

مسافران نوروزی برای دستیابی به این سواحل زیبا به طول ۱۳۰ کیلومتر در استان گلستان (نوکنده تا گمیشان) می‌توانند به شهرهای بندرگز، بندرترکمن و گمیشان سفر کنند.

ساحل بندرترکمن حدود ۴۰ کیلومتر طول دارد و از مناطق امن، آرام و زیبای سواحل گلستان به شمار می‌رود که سپری کردن ساعاتی همراه با خانواده در کنار این سواحل و دیدن اسکله، انجام سفر دریایی و حضور در آشوراده به عنوان تنهای جزیره ایرانی دریای خزر به گردشگران نوروزی پیشنهاد داده می‌شود.

این مسافران در مدت حضور در سواحل بندرترکمن می‌تواننداز بازارچه ساحلی، میدان سوارکاری، پادگان روس ها، زیارتگاه بهاءالدین نقشبندی و آرامگاه آق امام دیدن کنند.

استان گلستان در شمال کشور و بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس قرار دارد و هرساله در ایام تعطیلات نوروز مسافران نوروزی بی‌شماری از اقصی نقاط کشور پذیرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha