۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85064092
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی و سرد امروز گیلان را ترک می کند

۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85064092
سامانه بارشی و سرد امروز گیلان را ترک می کند

رشت _ ایرنا _ کارشناس هواشناسی گیلان گفت: سامانه بارشی و سرد که از سه روز گذشته مهمان گیلانیها بود از امروز پنجشنبه از استان خارج می شود.

سمانه نگاه روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تضعیف تدریجی این سامانه بارشی و سرد از امروز و خروج از گیلان تا یکشنبه هفته آینده شرایط جوی تقریبا آرام و پایداری بر استان حاکم می شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت آسمان گیلان عمدتا نیمه ابری خواهد بود، اضافه کرد: بر این اساس روند افزایش دما پیش بینی شده به طوری که دما بین چهار تا هشت درجه در مناطق مختلف استان افزایش می یابد و هوا گرم تر می شود.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: با اینکه تا یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی فعالی نخواهیم داشت امااحتمال وقوع رگبارهای خفیف بهاری همراه با رعد و برق به شکل محلی و موقت در برخی مناطق وجود دارد.

وی اظهار کرد: بر این اساس همچنان به مسافران و هم استانی ها توصیه می شود از استقرار و برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه هم اکنون دریا مواج است اما از عصر امروز آرام می شود، اضافه کرد: در زمان حاضر آسمان استان نیمه ابری تا ابری و مه آلود است که به تدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

بارش باران از دوشنبه گذشته در گیلان آغاز شد که طی ٢ روز گذشته شدت بیشتری یافت ضمن اینکه ارتفاع برف نیز طی این مدت در برخی ارتفاعات ومناطق کوهستانی استان به ٣٠ سانتی متر هم رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha