۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85062893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آئین استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر برگزار شد

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85062893
آئین استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر برگزار شد

بوشهر - ایرنا - همزمان با تحویل سال نو آئین استقبال از مسافران نوروزی با اهدای شاخه گل روز سه شنبه در مبادی ورودی بوشهر با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین استقبال از مسافران نوروزی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله فرماندار بوشهر، مدیران‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس پیش‌بیمارستانی و پلیس راه برگزار شد.

آوازه مهمان نوازی مردمان خونگرم جنوب و به صورت خاص استان بوشهر شهره عام و خاص است و امروز مسئولان ذیربط با حضور در مبادی ورودی شهرهای استان به استقبال مهمانان نوروزی آمده‌اند تا این مهمان نوازی را صحه بگذارند.

آئین استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر برگزار شد

به سبب آب وهوای مناسب بهاری و وجود ظرفیت‌های مهم گردشگری در ابعاد توریسم دریایی، صنعتی و طبیعت‌ گردی در استان بوشهر هر سال گردشگران زیادی وارد استان می‌شوند به نحوی که در نوروز سال گذشته هشت میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۹۸ شب اقامت پس از ۲ سال در استان بوشهر به ثبت رسید.

انتظار می‌رود امسال نیز با توجه به افزایش 53 درصدی ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر با توجه به جذابیت‌های طبیعی و گردشگری و ساحل دلنواز در نوروز 1402 میزبان شمار بیشتری از مسافران نوروزی باشد.

استان بوشهر از دیرباز با برخورداری از ساحل ماسه ای و صخره ای، بافت تاریخی، موزه‌هایی متنوع، نخلستان های سر به فلک کشیده، پارک‌های ساحلی و کوه نمکی و جنگل‌های حرا و بازارهای خرید مناسب از مقصد اصلی مهمانان نوروزی در جنوب کشور است.

در کنار تمامی جاذبه‌های گردشگری، مهمان نوازی و خونگرمی بوشهری‌ها را باید رکن اصلی در جذب گردشگران بی‌شمار نوروزی به این استان دانست که سخاوتمندانه آغوش مهر و مهربانی خود را بر روی هم وطنان خود می‌گشایند.

آئین استقبال از مسافران نوروزی در بوشهر برگزار شد

به گفته مسئولان استان همه چیز برای میزبانی خوب و گرم از مسافران نوروزی در استان بوشهر مهیا است و با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان طی چند روز گذشته انتظار می‌رود امسال با حضور بی سابقه هموطنانمان از اقصی نقاط کشور در استان نخل، آفتاب و دریا باشیم.

در آیین استقبال از نخستین گروه گردشگران نوروزی به بوشهر، هدایایی مانند صنایع دستی ، اقلام فرهنگی، نقشه شهر و بروشور راهنمایی مسافران به گردشگران اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha