۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
کد خبر: 85055259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۴۷۵ عرضه کننده کالا و خدمات در نمایشگاه مشهد

۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۲۲
کد خبر: 85055259
حضور ۴۷۵ عرضه کننده کالا و خدمات در نمایشگاه مشهد

مشهد-ایرنا-بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) عصر یکشنبه با حضور ۴۷۵ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود: اهداف این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای مصرفی، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی به‌ شهروندان است.
سعید صیفی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۴۷۵ شرکت از استان‌های تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم بر پا شده است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز محوطه نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت ١٨ هزار متر مربع برگزار می شود.
صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به شهروندان عرضه می شود.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از امروز تا ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ تا ۲۲ پذیرای مردم خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha