مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد عصر یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا افزود: اهداف این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای مصرفی، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی به شهروندان است.
سعید صیفی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ۴۷۵ شرکت از استانهای تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم بر پا شده است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز محوطه نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحت ١٨ هزار متر مربع برگزار می شود.
صیفی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، ادامه داد: پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به شهروندان عرضه می شود.
مدیر عامل نمایشگاه بینالمللی مشهد تصریح کرد: بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان نمایشگاه فروش بهاره، از امروز تا ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ تا ۲۲ پذیرای مردم خواهد بود.
مشهد-ایرنا-بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) عصر یکشنبه با حضور ۴۷۵ شرکت در نمایشگاه بینالمللی مشهد آغاز به کار کرد.
اخبار مرتبط
-
استقبال اصناف از نمایشگاه كالای بهاره مشهد متفاوت از پارسال بود
مشهد- ایرنا- نمایشگاه عرضه مستقیم كالای بهاره در آستانه نوروز در حالی همچون سالهای گذشته در…
سرخط اخبار استانها
-
بازار داغ صادرات «گل گاوزبان» مازندران به چین
ساری- ایرنا- تلاش مسوولان مازندران برای ایجاد حمل و نقل مناسب و همچنین…
-
روزانه ۱۰ میلیارد ریال صرف پاکیزگی شهر یزد میشود
یزد- ایرنا- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد گفت: روزانه ۱۰…
-
چهار هزار جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد
بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت:…
-
معاون استاندار فارس: روند توسعه خطوط ریلی استان در دولت سیزدهم شتاب گرفت
شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به…
نظر شما