۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85043284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار عید و ماه رمضان در گلستان

گرگان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: طرح بازرسی و نظارت بر بازار عید نوروز و ماه رمضان سال ۱۴۰۲ با حضور گشت‌های ‌تعزیراتی و نظارتی در این استان آغاز شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی تعزیرات حکومتی گلستان تقی حسام اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و هم زمانی تعطیلات عید نوروز با آغاز ماه رمضان این طرح نظارتی ویژه در طی ۲ بازه زمانی به اجرا گذاشته شده است.

وی بیان کرد: مرحله اول این طرح تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و مرحله دوم آن از اول فرودین آینده آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: این طرح همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ عصر اجرا می‌شود.

حسام ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بعضی از کالاها و ضرورت برخورد با تخلفات و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در مرحله اول فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عمده خرید آجیل و خشکبار، میادین میوه و تره‌بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، روسای شعب کشیک تعزیرات حکومتی استان با همکاری بازرسین سازمان صنعت، معدن، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و .سایر دستگاه‌ها، مراکز اسکان و پذیرائی، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و موارد مشابه را بازرسی و نظارت خواهند کرد.

مدیرکل تعطیرات حکومتی گلستان همچنین از محکویت یک فروشنده سرویس خواب و کمد چوبی در استان خبر داد و گفت: براساس شکایت شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، علیه فروشنده سرویس خواب و کمد چوبی، مبنی بر تقلب پرونده مربوطه به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و در دستور کار رسیدگی شعبه بدوی قرار گرفت و وی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در حق دولت و پرداخت مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال بابت جبران خسارت وارده در حق شاکی خصوصی محکوم شد.

وی از تشکیل ۶۴۲ فقره پرونده تخلفاتی از ابتدای سال جاری تاکنون برای خواروبار فروشی‌های گلستان خبر داد و یادآور شد: متخلفین به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha