صلابت و سلامت دستگاه قضا ضامن اجرای سیاست‌های نظام اسلامی است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: صلابت و سلامت دستگاه قضا ضامن اجرای سیاست‌های کلان نظام اسلامی است.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز دوشنبه در نشست با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی با حضور رئیس قوه قضاییه در اراک، افزود: انتظار مردم از دستگاه عدلیه این است که با صلابت، اقتدار، سلامت و در عین حال خردمندانه و هوشمندانه امور را پیش برده و در راستای تحقق اهداف عالی نظام از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی ادامه داد: دستگاه قضا به‌منظور اجرای عدالت و ایجاد امنیت در جامعه باید سلامت درون دستگاهی خود را در دستور کار قرار داده و با تحقق این مهم برنامه‌های خود را در جامعه بسط دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: توسعه و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه در گروی برخورداری از دستگاه قضایی قدرتمند است، بنابراین اقتدار و صلابت دستگاه قضا باید در هر شرایطی حفظ شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و دشمن می‌کوشد از این نقطه ضعف برای افزایش نارضایتی عمومی در کشور استفاده کند، بنابراین دستگاه‌های مسئول به خصوص قوه قضائیه باید نسبت به این مهم آگاه باشند.

وی با اشاره به عفو کریمانه شمار زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این عفو کریمانه معظم‌له جای تقدیر دارد و امید است افراد و خانواده‌ها قدردان باشند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا صبح امروز با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی وارد اراک شد و دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه وی به این استان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha