۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85030370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پوستر جشنواره تئاتر مرزداران بیله سوار رونمایی شد

اردبیل - ایرنا - پوستر جشنواره منطقه ای تئاتر مرزداران شهرستان بیله سوار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل رونمایی شد.

صاحبعلی اصغری روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از این پوستر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: جشنواره تئاتر منطقه ای مرزداران بیله سوار از پنجم تا هفتم اسفند ماه امسال با شرکت هشت گروه تئاتر از استانهای آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و اردبیل در بیله سوار برگزار می شود.

فرماندار بیله سوار گفت: تئاتر بیله سوار همواره سرآمد استان بوده و توانسته جشنواره های مختلف تئاتر رتبه و مقام برتر کسب کند.

وی با بیان اینکه در نظر داریم این جشنواره هر ساله برگزار شود، درباره عنوان این جشنواره گفت: روز بیله سوار برگرفته از روز شهادت شهدای مرزدار کشور در سوم شهریور سال ۱۳۲۰ است که در مقابل قوای متجاوز شوروی ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

فرماندار بیله سوار با اشاره به استقبال از تئاتر دربیله سوار گفت: در جانشین پروری در حوزه تئاتر حرکتهای خوبی انجام شده و همه ساله شاهد درخشش جوانان شهرستان در تئاترهای استانی و منطقه ای هستیم.

اصغری خاطرنشان کرد: این جشنواره همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهارچوب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید برگزار خواهد شد.

موضوعات تئاتر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای مرزدار ومدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha