راهپیمایی ۲۲ بهمن حامل پیام انسجام مردم به دشمنان داخلی و خارجی است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: حضور پرشور و کم‌سابقه مردم ایران اسلامی به خصوص گلستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حامل پیام انسجام و اتحاد به دشمنان خارجی، نفوذی‌های داخلی و مسوولان نظام و دولت بود.

علی‌محمد زنگانه روز شنبه در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان خارجی و کینه‌توزانی که هیچگاه دست از بدخواهی و توطئه علیه ایران برنداشته‌اند با مشاهده این حضور میلیونی متوجه انسجام مردم شده و از طراحی نقشه‌های شوم جدید دست برخواهند داشت.

وی بیان کرد: این راهپیمایی ثابت کرد که مردم ما بدون توجه به مشکلات و کمبودهای داخلی همیشه در صحنه و مسائل مربوط به حفظ نظام و انقلاب‌ حضور دارند.

زنگانه ادامه داد: همچنین این حضور میلیونی به افراد نفوذی و جریان‌های فتنه‌گر داخلی‌ نشان داد که همه توطئه‌های آنان تاثیری در اراده راسخ مردم در همراهی با انقلاب و جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

استاندار گلستان گفت: پیام سوم این حضور به مسوولان ارشد نظام و دولت است که قدر مردم را بدانند و با همت و تلاش مضاعف، سعی کنند مشکلاتی که به علت تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها ایجاد شده را برطرف کنند.

زنگانه افزود: حضور میلیونی و خروشان مردم در راهپیمایی امروز در واقع برداشن یک گام بلند برای پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در گام دوم انقلاب است.

فرمانده انتظامی گلستان هم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پشت پا زدن به همه توطئه‌ها، خباثت‌ها و نقشه‌های شومی دشمنان بود.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر به ایرنا اظهار کرد: مردم با وجود تحمل مشکلات زیاد اقتصادی نشان دادند که کشورشان را به معنای واقعی دوست دارند و ما نیز به این مردم افتخار می‌کنیم.

فاضل‌دادگر ادامه داد: همه معاندین و کسانی که درک درستی از امنیت ندارند و تفکرشان توسط شبکه‌های معاند ماهواره‌لی و فضای مجازی تصرف شده است از این حضور میلیونی به شدت عصبانی هستند.

وی تصریح کرد: این جریانات دوست ندارند که ملت به مرحله‌ای از اقتدار برسد و تلاش دارند که در آن بحران ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: جوانان ما خوب و هوشمند هستند و رسانه‌ها نیز باید به درست وظیفه خود را در این مسیر انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha