مسوولان نظام و سیاسیون درجشن ۴۴ سالگی انقلاب چه گفتند؟

استانها- ایرنا- دریای انقلاب در چهل وچهارمین بهار انقلاب یکبار دیگر به خروش آمد و صحنه هایی از اتحاد، همدلی و وطن دوستی ایرانی ها را به نمایش گذاشت ،حق طلبی و انزجار از دخالت بیگانگان در امور کشور و همراهی مسئولان با مردم در صحنه های مختلف تداوم این انقلاب برای سال های آینده را تضمین کرده است.

به گزارش ایرنا ، امروز در حماسه ای دیگر ، مرد و زن ، پیر و جوان با هر گویش و قومیتی با در دست گرفتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ای به یاد ماندنی از شور و شعور انقلابی را رقم زدند ، همه آمدند تا با خلق صحنه های غرور آفرین، برگ دیگری از افتخارات یک سال گذشته کشور را به صفحات زرین تاریخ انقلاب اضافه کنند .

در این میان مسوولان نظام و شخصیت های سیاسی هم پا به پای ملت در مسیرهای راهپیمایی حرکت کردند و ضمن همراهی با مردم و تبیین مسائل مهم ملی و منطقه ای، با سعه صدر گوش جان به سخنان کسانی سپردند که ضمن تائید اصل نظام و جمهوری اسلامی ایران، از آنها خواستند تا با جدیت در مقابل کسانی که قصد بر هم زدن آرامش کشور را داشته و دارند بایستند و به جد مشکلات مردم را پیگیری کنند. آنچه مردم و مسوولان نظام بر آن تاکید کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر آن صحه گذاشتند این بود که با همبستگی و همدلی، ایرانی آزاد و سربلند بسازند، همانگونه که در ۴۴ ساله گذشته تلاش کردند تا امروز، ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی ، نظامی و...حرفی برای گفتن در جهان داشته باشد.

محور مهم سخنان مسوولان ارشد کشور در جمع راهپیمایان همانا، پای کار بودن و تلاش جهادی برای حل مشکلات ، حفظ انقلاب وارزش های نظام ،هوشیاری مردم درمقابل فتنه های دشمنان بود ، آنها خواسته آحاد جامعه و نقد و انتقاد سازنده را در هر سن و کسوتی به حق می دانند و بار دیگر این اطمینان را به مردم می دهند که در انجام وظایف و پیگیری مطالبات کوتاهی نکرده و در مقابل خواسته های ناحق دشمنان در دخالت در امور داخلی و همچنین تضییع حقوق آنان عقب نشینی نخواهند کرد.

بخشی از سخنان چهره های سیاسی ، شخصیت های مذهبی ،مسئولان لشکری و کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که همگام با مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده اند را در این گزارش جمع بندی می خوانیم:

قم / آیت‌الله نوری همدانی:حفظ انقلاب از اوجب واجبات است

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: امروز این حماسه و این اجتماع پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برای نشان دادن وحدت و اتحاد همه مردم مسلمان به جهانیان است.

وی روز شنبه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم افزود: همان‌طور که امام راحل فرمود: حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و باید انقلاب را با وحدت، اتحاد و حماسه خودمان حفظ کنیم.

آیت الله جنتی :مردم حق انقلاب را ادا کردند

دبیر شورای نگهبان نیز امروز با حضور در جمع راهپیمایان قمی گفت: ما همیشه بدهکار مردیم؛ مردم حق انقلاب، اسلام و امام راحل را ادا کرده‌اند.

آیت‌الله احمد جنتی افزود: واقعا ملت ایران،‌ مردم شریفی هستند، خداوند هم برکاتش را برای این مردم مرتب نازل کرده است.

مسوولان نظام و سیاسیون در جشن ۴۳ سالگی انقلاب چه گفتند ؟

آذربایجان شرقی /رییس مجلس: جامعه پویا حق اعتراض و انتقاد دارد

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مطالبات به حق مردم شنیده شود، گفت: جامعه پویا و زنده حق اعتراض و انتقاد و البته مطالبه دارد.

محمدباقر قالیباف نیز در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن مردم تبریز، افزود: باید توجه داشت که کارآمدی در سایه عمل به مطالبه مردم است و چون انقلاب ما صبغه دینی و اسلامی دارد نباید با تصمیمات غلط موجب طمع دشمنان شده و اگر ضعف هایی داریم نباید آنها را در سایه دین پنهان کنیم و به آنها بی توجهی نشان دهیم و باید قدرت حل مساله را در نظام تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه توجیه نابجا شیوه ای غلط و ناپسند در مقابل ضعف های عملکرد است، اظهار کرد: ما مسئولان باید بدانیم که کشور ما پویا و زنده است و کشوری که چنین خصوصیاتی دارد باید حق مطالبه، انتقاد ، اعتراض، مشارکت داشته باد که این مسایل در طول سال های پس از انقلاب اسلامی بارها مشاهده شده است.

خراسان رضوی/ قله انقلاب اسلامی هر سال رفیع تر می‌شود

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در حرم رضوی گفت:انقلاب اسلامی ملت ایران را از بردگی به حریت رساند و این نهضت بزرگ خاری در چشم دشمنان است و با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال این قله رفیع تر و عرتمندتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت بالنده ای تبدیل شده است که هر روز قوی و قوی تر می شود.

وی اضافه کرد: امروز در مرزهای دانش جهانی حرکت می کنیم و در زیرساختهای امنیتی از مرحله بازدارندگی گذشته ایم و به مرحله ضربه اول رسیده ایم و در تحولات روحی، فرهنگی و ایمانی با سرعت در مسیر قوی شدن حرکت می کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور:پیشرفت ایران با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌ها معجزه آساست

 معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با توجه به حجم گسترده توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های گوناگون، شاهد پیشرفت فوق‌العاده‌ای هستیم و نه تنها مقاومت کردیم، بلکه پیشرفت را در دستور کار قرار دادیم و با این همه فشار، این میزان پیشرفت کنونی معجزه‌آساست.

محمد دهقان در جشن پیروزی انقلاب در میدان شهرداری رشت با بیان اینکه ۲۲ بهمن پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران است که با انقلاب خود رژیمی فاسد و وابسته را برکنار کردند، افزود: مردم ایران در این روز با برکناری رژیم فاسد طاغوت ، حکومت مردمی، اسلامی و دینی را پایه‌گذاری کرد و شاه و وابستگانش که وجودشان سراسر وابستگی بود را از کشور اخراج نمودند.

وی عنوان کرد: این انقلاب با حضور امام راحل(ره) که یک رهبر الهی، با تقوی ، فیلسوف و دانشمند بود به پیروزی رسید و سپس مقام معظم رهبری راه بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه دادند و همانند امام راحل(ره) شجاعت، تدبیر و ایستادگی در برابر ظلم را متجلی ساختند.

گرگان /سرلشکر صفوی :ایران بزرگترین مانع آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد خاورمیانه بزرگ است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: ایران قدرتمند و اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب و رشادت بزرگ مردانی چون حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین مانع آمریکا و صهیونیست‌ها برای ایجاد خاورمیانه بزرگ است.

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی نیز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گرگان اظهار کرد: آمریکا خیال تبدیل شدن به تنها ابرقدرت جهان را داشت و می‌خواست همه دنیا در فرهنگ، اقتصاد و امنیت تابع این کشور باشند و هر چه آن‌ها می‌گویند را گوش داده و مجبور به انجام آن باشند.

خراسان شمالی /سردار جوانی: حضور مردم دشمنان را ناامید کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران شد و وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت.

سردار یدالله جوانی نیز در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: مردم امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رساندند و نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و اسلام ایستاده اند.

وی تصریح کرد: امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند و این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب را دارد.

مسوولان نظام و سیاسیون در جشن ۴۳ سالگی انقلاب چه گفتند ؟

نوشهر /وزیر آموزش و پرورش: انقلاب اسلامی به حاکمیت بلامنازع امریکا در جهان پایان داد

وزیر آموزش و پرورش گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و دلاورمردی های ملت بزرگ ایران به حاکمیت بلامنازع در جهان پایان داده است.

یوسف نوری روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان تنکابن افزود : جمهوری اسلامی با وجود همه محدودیت ها و تحریم های مختلف تاکنون از همه گذرهای سخت عبور کرده و امروز عمق فرهنگ آن در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است.

ایلام /اروپا درگیر فتنه و جنگی است که برای ایران تدارک دیده بود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان گفت: اروپا و آمریکا در ماه های اخیر سعی گسترده ای در ایجاد آشوب و فتنه در ایران اسلامی کردند اما جریانات معاندان با درایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و اکنون خود اروپا به طور گسترده درگیر آشوب، فتنه و جنگ شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی نیز در جمع راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام اظهار داشت: آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می شناسند و به درستی می دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند و از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده اند.

همدان / جلیلی: آرمان و ایمان ملت ایران حافظ انقلاب اسلامی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان ظرف ۴۴ سال گذشته از هر ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند اما آرمان‌های بلند این ملت دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده و تاکنون حافظ انقلاب اسلامی بوده است.

سعید جلیلی که سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان بود ، افزود :ملت ایران عامل اصلی تولید قدرت در کشور است و این مردم همیشه در صحنه عامل اقتدار و استقامت و شکوه روزافزون جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: فشار اقتصادی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی یک تحریم ساده نبود، بلکه خودشان اعلام کردند یک فشار حداکثری اعمال آوردند.

مسوولان نظام و سیاسیون در جشن ۴۳ سالگی انقلاب چه گفتند ؟

قم / آیت الله آملی لاریجانی:حضور مردم در راهپیمایی پیام روشنی برای دشمنان دارد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که برای شرکت در راهپمایی ۲۲ بهمن به قم سفر کرده است نیز گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام قاطع و روشنی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال تقدیر کرد و افزود: بی شک این حضور پرشور، سیلی محکمی بر صورت کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کردند.

وی حضور پرشور در راهپیمایی را نشانه وحدت و یکپارچگی مردم برشمرد و تاکید کرد که مردم محکم و استوار پای انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وزیر کشور: راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه پایان خیالات واهی دشمنان است

وزیر کشور هم در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قم گفت: راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن نقطه پایانی بر خیالات واهی دشمنان طی چند ماه اخیر است و آن‌ها از این همه عشق و علاقه مردم به‌ نظام اسلامی جان خواهند داد.

احمد وحیدی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد ملت ما را مأیوس و منفعل کند، ادامه داد: ملت ما بانشاط، امیدوار، آرمان‌خواه و آگاه به دستاوردهای خود است و هرگز دچار انفعال در برابر دشمنان نخواهد شد.

وی اظهار داشت:‌ مردم ایران اسلامی در۲۲ بهمن به میدان آمدند تا با دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و به دشمنان اثبات کنند که تا جان دارند از انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

هرمزگان / رییس کل دیوان محاسبات: توجه به دستورات رهبری، راهکار حل مشکلات است

رییس کل دیوان محاسبات نیز سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم بندرعباس بود ، وی گفت: حضورگسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، بهترین شکل مطالبه‌گری برای حل مشکلاتی است که توجه به دستورات رهبر معظم انقلاب، تنها کلید آنهاست.

سید احمدرضا دستغیب افزود: بسیاری از مشکلاتی که اکنون در کشور دیده می شود سال‌ها پیش توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد اما متاسفانه به اندازه کافی مورد توجه واقع نشد که اقتصاد مقاومتی و اشتغال را می توان مصادیق راهبردهای آینده نگرانه ایشان دانست.

وی ادامه داد: رییس جمهور و اعضای دولت سیزدهم ظرفیت اصلاح امور و برگرداندن امور به مسیر صحیح را دارند و پاکدستی آیت الله رییسی و یارانش نیز بارقه امید را در مردم بیشتر کرده است.

فارس /آیت الله خاتمی: مسئولان، شبانه‌روز در حال خدمت هستند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت:‌ هم‌اینک خط حرکت دشمن، در راستای تخریب خدمتگزاران مردم است و این در حالی است که مسئولان کشور به صورت شبانه‌روز در حال خدمت هستند و در ایفای وظایف به ساعت کاری محدود نیستند.

آیت الله سید احمد خاتمی هم در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان گفت:‌ دشمن می خواهد اعتماد بین ملت و مسئولان را از بین ببرد اما یکی از پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل آنها از مسئولان خدمتگزار است.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت:‌ تلاش مسئولان برای کاهش آلام زلزله‌زدگان در خوی، نمونه ای از این تلاش‌های شبانه‌روزی است اما برخی شروع به نق زدن می‌کنند؛ این روا نیست که افرادی کار کنند و افرادی نیز بی‌انصافانه تلاش‌ها را زیرسوال ببرند.

مسوولان نظام و سیاسیون در جشن ۴۳ سالگی انقلاب چه گفتند ؟

خراسان جنوبی /معاون رئیس جمهور: قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات همگام هستند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اکنون همه قوای سه‌گانه و نهادهای انقلاب تحت فرمان رهبری برای رفع مشکلات کشور و مسائل معیشتی مردم، همدل و همگام هستند.

سید محمد حسینی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان قدس شهر بیرجند افزود: دولت تلاش دارد مشکلات روزمره مردم را حل کند لذا مساله‌ای نیست که در هیات دولت مطرح شود و از آن بگذریم.

وی گفت: ۲۲ بهمن امسال این اجتماع باشکوه بیش از هر سال معنا و مفهموم دارد تا همگان بدانند مردم ذره‌ای از نظام فاصله نمی‌گیرند و انقلاب را دوست دارند، مردم با تمام وجود باور دارند که باید متحد باشند لذا در برابر دعواهای قومیتی، نسلی، مذهبی و جنسیتی ایجاد شده، هوشیارتر و بیدارتر هستند که بخواهند به نغمه‌های شوم دشمن جواب دهند.

رباط کریم /آیت الله صدیقی: ایران اسلامی امروز در همه زمینه ها سربلند است

آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم رباط کریم گفت: ایران اسلامی به لطف الهی ،رهبری معمار کبیر انقلاب و ایستادگی مردم در همه زمینه ها سربلند و پیروز است.

آیت الله کاظم صدیقی اظهار داشت:مردم امروز همچون همیشه حق مطلب را ادا کردند و با حضور پر شور خود حماسه‌ای دیگر آفریدندو حضور تماشایی آنان نشانه شکست توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه وحدت و ولایت‌پذیری این مردم ناگسستنی است اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر دشمن برنامه ریزی دقیقی برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی کرده بود اما حمایت و پیوند مردم با حکومت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقشه های آنان را باطل ساخت.

مرکزی/معاون اجرایی رئیس‌جمهور: نرخ رشد اقتصادی کشور سه و سه دهم درصد افزایش یافت

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: رشد اقتصادی کشور با تلاش‌های گسترده دولت سیزدهم به سه و سه دهم درصد افزایش یافت.

 «محسن منصوری» روز شنبه در آیین سخنرانی ۲۲ بهمن، در اراک افزود: دولت سیزدهم هنگامی روی کارآمد که رشد اقتصادی کشور صفر بود اما هم‌اکنون بر اساس آمارهای موجود این نرخ با افزایش سه و سه دهم درصدی همراه است.

وی بیان کرد: دولت از مشکلات اقتصادی ملت آگاه است و تنگناهای مردم را درک می‌کند و به فضل الهی در آینده نزدیک مشکلات یکی پس از دیگری حل می‌شود و روزهای بهتری پیش‌روی کشور است.

هرمزگان / دریادار تنگسیری: انقلاب اسلامی ایران مردمی است

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۴۳ سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون درحال ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که جلوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

دریادار علیرضا تنگسیری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس افزود: مردم در طول این تاریخ همه سختی ها را تحمل کردند، چراکه این انقلاب متعلق به مردم است و از اساس مردمی بوده و هست و خودشان آن را نگهداشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم در همه سختی ها، مرارت‌ها و مشکل‌هایی که در طول این مسیر چند ده ساله وجود داشته و همه تحریم‌هایی که کشور را درگیر کرده بود از انقلاب خود دفاع کردند، در دفاع مقدس که شهیدان بسیاری تقدیم کرده و مردانه پای انقلاب خود در گرما و سرما ایستادند.

خراسان رضوی/ محسن رضایی:حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن پاسخ دندان شکن به توطئه استکبار است

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن پاسخ دندان شکن به توطئه استکبار و تجلی همبستگی ملی است.

محسن رضایی در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن مشهد در جمع خبرنگاران افزود: امروز مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی آمدند تا پاسخ محکمی بر فتنه ها و توطئه های دشمنان داده باشند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام بدانند مردم پای انقلاب و آرمان های نظام و ولایت ایستاده اند.

لرستان /سردار نقدی: ایران قوی‌ترین قدرت منطقه است

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر قدرت دفاعی بی نظیر امروز ایران گفت: همه عالم معترف هستند که ایران اسلامی قوی‌ترین قدرت منطقه است و یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح دنیا را دارد.

 سردار محمد رضا نقدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم آباد اظهار داشت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه نظامی اقدامات و کارهای بزرگی است که صورت گرفت.

وی با بیان اینکه همه می‌دانستیم که این راه سختی ها و مشکلاتی دارد، بیان کرد: هر انسانی که بخواهد پیشرفت کند باید سختی بکشد. قبل از پیروزی انقلاب، همه چیز اعم از فرهنگ، صنعت و ارتش وارداتی بود و دست ما جلوی دشمن دراز بود، ملت اراده کرد که از این ذلت بیرون بیاید، ملت تصمیم گرفت که خودش نیازهای خود را تامین و تولید کند.

امروز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای کشور به صورت همزمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha