۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبر: 85024685
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد اعلام شد

یزد- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر یزد را اعلام کرد و افزود: از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

به گزارش پنجشنبه پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ مهدی زارع اظهار داشت: بر این اساس از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی جنوبی ، چهار راه شهدا و خیابان قیام ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

وی گفت: همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم در ۶ نقطه از معابر شهر شامل چهار راه بعثت ابتدای خیابان قیام ، چهار راه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی ، چهار راه بسیج به سمت چهار راه شهدا ، خیابان امام خمینی از سه راه حضرت مهدی (عج) به سمت چهار راه شهدا ، میدان مارکار و ابتدای خیابان فرخی به سمت میدان شهید بهشتی محدودیت کامل تردد اعمال و پلیس از ورود خودروها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور ساعت ۹.۵ صبح روز شنبه در استان یزد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha