فرمانده سپاه البرز: اقتصاد دانش بنیان مصداق استقلال کشور است

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه حرکت قطار انقلاب اسلامی در مسیر آرمان ها رو به جلو است ، گفت : اقتصاد دانش بنیان کنونی کشور از جمله گروه صنعتی مپنا مصداق استقلال ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار سرتیپ دوم علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه در بازدید از شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا در شهرستان فردیس استان البرز با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در حالی وارد چله دوم انقلاب شدیم که همچنان به همان آرمان ها و شعارهایی که ابتدای انقلاب اسلامی صادر شد، پایبند هستیم. ️

وی با بیان اینکه بقاء یک انقلاب به شعارهای اولیه اش به مراتب سخت تر از حدوث انقلاب است، گفت: انقلاب های زیادی در دنیا به وقوع پیوست، ولی به مراتب زمان از آرمان ها و راهبردهای اولیه انقلابشان منحرف شدند، اما انقلاب ما اینطور نبوده است و به سمت آرمان و اهدافش در حال حرکت است. ️

حیدرنیا به انقلاب ، فرانسه و اخوان المسلمین مصر اشاره کرد و افزود: انقلاب فرانسه که قرار بود جهشی را در حوزه صنعت ایجاد کند به دست ناپلئون افتاد و منحرف شد.

وی اضافه کرد: انقلاب اخوان المسلمین مصر که مبنایش استکبار ستیزی بود از شعارهای اولیه اش انحراف پیدا کرد.

فرمانده سپاه البرز گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از جمله شعارهای اولیه انقلاب اسلامی است که امروز دانش بنیان ها مصداق این شعار هستند.

به گفته وی، تحریم هایی که علیه ایران اتفاق افتاد در طول تاریخ بی سابقه بود و جوانان ما با روحیه و نگاه جهادی توانستند اقدامات بزرگی انجام بدهند. ️

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه زیرساخت و ریل گذاری قطار و لوکوموتیو پیشرفت در دولت رئیسی خوب انجام شده است، اظهار کرد: دشمن نقاط قوت خود را با امپراطوری رسانه ای که دارد پررنگ و مشکلات ما را بزرگ نشان می دهد. ️

حیدرنیا با بیان اینکه دشمن به دنبال خودتحقیری ما است، افزود: قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با همه توطئه های داخلی و خارجی از حرکت نایستاد و رو به جلو است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن وقتی ببیند در حوزه علمی، دانشی و اقناعی نمی تواند مقابله کند به استیصال می رسد و دست به حذف نخبگان و ترور دشمنان می زند.

فرمانده سپاه البرز عنوان کرد: قضاوت بسیاری از مردم بر مبنای واقعیت موجود در جامعه نیست، بلکه بر مبنای آن تصویر وارونه ای است که دشمن از آن واقعیت در ذهن جامعه در بستر فضای مجازی شکل داده است.

حیدرنیا با بیان اینکه با این جنگ روایت ها و ترکیبی چیزی جز جهاد تبیین نمی تواند مقابله کند، ادامه داد: جهاد تبیین یعنی شرکت مهندسی مپنا که قدم به قدم با شرکت میتسوبیشی ژاپن دارد جلو می رود برای نسل جوان گفته بشود، نشان داده بشود و بگوئیم این دستاورد به دست جوانان ما اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما نباید این مشکلات مانع بشود که از دستاوردها نگوئیم و شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا از شرکت های دانش بنیان خوب استان البرز است و تلاش های جوانان در این شرکت جهاد می باشد.

حیدرنیا خاطر خاطرنشان کرد: ما در حال حرکت به سمت ایران قوی هستیم و باید به سمت این شرکت ها برویم و شرکت های دانش بنیان در کشور ما سیر صعودی داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha