نقش معتمدان معین در انعکاس مشکلات ایثارگران بی بدیل است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: نقش مددکاران و معتمدان معین در ایجاد ارتباط دوسویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و سرعت بخشیدن در رفع آنها بسیار مهم است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباسعلی رضایی در آیین تکریم از مددکاران و معتمدان معین، از برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دیدار در قالب طرح سپاس با ایثارگران توسط معتمدان معین خبر داد و اظهار داشت: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز ولی‌نعمتان ما هستند و اگر قدمی برایشان برداریم در برابر عظمت و ایثار این عزیزان قطره‌ای در دریای بیکران است.

وی کار میدانی و داشتن روحیه‌ی جهادی را لازمه خدمت به والدین معظم شهدا و ایثارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم برای امور جاری ایثارگران در شهر محل اقامت ایشان و در کوتاهترین زمان ممکن باید انجام شود و روسای ادارات و مددکاران ما در شهرستان‌های استان تهران با مراجعه به ایثارگران، نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

این مسئول اساس شکل‌گیری معتمدان معین را نیازسنجی و ایجاد ارتباط کامل بین مجموعه بنیاد و جامعه ایثارگری خواند و تاکید کرد: معتمدان به‌عنوان حلقه‌های اتصال بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه هدف محسوب می‌شوند که در امور مربوط در کنار ما هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با قدردانی از تلاش و مساعدت معتمدان معین با تاکید بر برگزاری منظم جلسات با این گروه و بررسی مشکلات ایثارگران و ارائه راه‌کار و پیشنهاد در فرآیند خدمت‌رسانی در مجموعه بنیاد شهید، افزود: بدعت و نوآوری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به مردم از نکات مهمی است که از این نشست‌ها بیرون می‌آید.

رضایی در خاتمه با بیان اینکه پدران و مادران شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز دین خود را به این نظام و انقلاب ادا کردند، گفت: امروز نوبت ما است تا با کار میدانی و روحیه‌ی جهادی به این خاندان معظم تلاش کنیم و در این راه هیچ ادعایی نداریم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از معتمدان معین فعال و مددکاران قدردانی شد.

هم اکنون ۴۳۲ معتمد معین با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۱۵شهرستان استان تهران همکاری می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha