۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85016281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: جشن‌های دهه فجر با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود 

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: تدارک و تمهیدات لازم برای جشن های مردمی دهه فجر امسال با رویکرد ایجاد روحیه نشاط در جامعه اندیشیده شده است و این آیین با شکوه‌تر از هر سال برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، اظهار کرد: امسال برنامه های دهه فجر در تمامی شهرستان های استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و اهتمام جدی مدیران باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: دشمنان این روزها هجمه های سنگینی علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند، بنابراین ضروری است از همه ظرفیت ها برای تشریح خدمات نظام بهره بگیریم.

حسین نژاد ادامه داد: در این بین مدیران نیز باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری در خصوص دستاوردهای نظام اسلامی استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: جدای از تبلیغات محیطی و رسانه ای برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر، برنامه های بزرگداشت این آیین حماسی در بستر فضای مجازی نیز باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه قطار پیشرفت کشور همچنان در حال حرکت است، خاطرنشان کرد: با وجود تمامی دسیسه ها و تحریم ها، توقفی در مسیر پیشرفت کشور ایجاد نخواهد شد زیرا که وحدت مثال زدنی در کشور حاکم است و مردم همواره پشتیبان این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حسین نژاد یادآور شد: بی تردید در روز ۲۲ بهمن ماه امسال نیز شاهد حضور پر رنگ مردمی برای تجدید بیعت با دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha