۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84907296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتماد آفرین باشند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اعتماد آفرین باشند زیراکه این امر موجب تسریع در روند پیشرفت و توسعه کشور می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی، اظهار داشت: اینک از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان می خواهیم برای اعتماد سازی مردم تلاش کنند زیرا که این افزایش این سرمایه اجتماعی نسبت به هر زمانی دیگر مهمتر است.

وی افزود: این روزها دشمنان با تحریک برخی از افراد در داخل کشور اغتشاش بوجود آوردند و می خواهند بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کنند.

حسین نژاد ادامه داد: دشمن می خواهد مسوولان را ناموفق و مردم را نسبت به آنها بدبین کند.

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از نیروهای حافظ امنیت در کشور، گفت: از تمامی نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج که نقش ویژه ای در حفظ آرامش و امنیت مردم داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

نظارت جدی بر فضای مجازی

امام جمعه بجنورد نیز در این آیین با تاکید بر نظارت جدی فضای مجازی، گفت: متاسفانه فضای مجازی به حال خود رها شده است و جوانان و نوجوانان نیز اوقات زیادی را در این فضا می گذرانند.

حجت الاسلام رضا نوری، افزود: اینک باید فضای مجازی نظارت، کنترل و ساماندهی شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به نقش دشمن در ایجاد اغتشاشات، اظهار داشت: اغتشاش گران با هدایت دشمن، حوزه های علمیه، مساجد، قرآن و تمامی ارزش های اسلامی را نشانه گرفته اند. 

امام جمعه بجنورد گفت: با این وجود مردم دیندار کشور با هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن واکنش نشان دادند و فتنه ها را خنثی کردند.

آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی امروز یکشنبه با حضور رییس‌کل دادگستری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، استاندار و اعضای شورای قضایی و اداری در محل دادگستری استان برگزار شد و در این آیین از زحمات احمد مهرپرور تقدیر و صادق اسپیدکار به عنوان بازرس کل استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha