۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85013900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ تیم فوتبال و فوتسال از شهرستان اردبیل در مسابقات کشوری حضور دارند

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل از حضور ۱۸ تیم فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف از شهرستان اردبیل در مسابقات کشوری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال پیله‌ور روز دوشنبه در دیدار با فرماندار اردبیل با اشاره به علاقه آحاد مختلف مردم به‌ویژه جوانان به رشته ورزشی فوتبال، افزود: فوتبال امروز جزیی از زندگی مردم شده و برای همین باید مسئولان توجه ویژه‌ای به این رشته ورزشی داشته باشند.

وی بیان کرد: بیشترین ورزشکار بیمه شده و سازماندهی شده در شهرستان اردبیل در رشته ورزشی فوتبال است که این امر بیانگر محبوبیت این رشته ورزشی در بین آحاد مختلف مردم به‌ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه فوتبال اردبیل در گذشته نه چندان دور زبانزد خاص و عام در کشور بود، اظهار کرد: بازیکنان پر آوازه و بزرگی از این خطه نه تنها فوتبال اردبیل بلکه فوتبال کشورمان را به دنیا معرفی کرد و امروز نیز جوانان با استعدادی در لیگ‌های خارجی و داخلی بازی می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نبود اسپانسر قوی را یکی از عمده مشکلات فوتبال اردبیل برشمرد و اضافه کرد: در صورت حمایت لازم فوتبال اردبیل در آینده نه چندان دور حرفی در سطح کشور برای گفتن خواهد داشت.

پیله‌ور با اشاره به وجود استعدادهای بسیار زیاد در شهرستان اردبیل ادامه داد: برای پیشرفت فوتبال استان باید علاوه بر تامین زیرساخت‌های لازم، حمایت‌های لازم نیز از جوانان فعال در این رشته ورزشی صورت گیرد تا فوتبال اردبیل به جایگاه حقیقی خود در کشور دست یابد.

وی گفت: با وجود تمامی مشکلات باز هم خاک خوردگان و پیشکسوتان فوتبال منطقه برای توسعه و رشد این رشته ورزشی در منطقه تلاش می‌کنند و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز حمایت لازم از آنها را در حد وسع و توان خود انجام می‌دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha