۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۰۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85012508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش صهیونیست‌ها به جنوب اریحا ۵ زخمی برجای گذاشت

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیست شنبه شب به جنوب اریحا در کرانه باختری یورش بردند و در پی آن پنج جوان فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از شبکه "الجزیره" قطر، ده‌ها نظامی اشغالگر صهیونیست از ساعاتی پیش به شهرک "عقبه جبر" در جنوب اریحا یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند که صهیونیست‌ها، منزلی را در این منطقه محاصره کرده و از ساکنان آن خواستند که خود را تسلیم کنند.

در همین حال، این منابع از وقوع درگیری مسلحانه شدید در این منطقه خبر دادند.

نظامیان صهیونیست که عملیات قدس آنها را بشدت خشمگین و کلافه کرده است، در جست و جوی مجری عملیات تیراندازی در منطقه "اغوار" به جنوب اریحا یورش بردند.

ساعاتی پیش بود که ارتش رژیم صهیونیستی از تیراندازی در نزدیکی یک رستوران در منطقه اغوار فلسطین خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این تیراندازی تلفات جانی به دنبال نداشته است.

به دنبال یورش صهیونیست‌ها، جوانان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست در ابتدای شهرک عقبه جبر لاستیک آتش زده و مسیرهای ورودی به این منطقه را بستند.

این یورش به جنوب اریحا در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات استشهادی ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس به شمار می‌رود.

قدس اشغالی جمعه شب نیز شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در شهر جنین در کرانه باختری بود.

در جریان این عملیات مبارز فلسطینی، ۷ شهرک نشین صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha