جزییات حادثه کارگاهی در قطعه در حال ساخت آزادراه تهران - شمال/ ۴ کارگر مصدوم شدند

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال با تشریح جزییات حادثه کارگاهی در آزادراه تهران- شمال، گفت: دررفتگی قالب بتن در سردرِ یکی از تونل‌های در حال ساخت آزادراه تهران - شمال، موجب مصدومیت ۴ یک از کارگران شد.

«سعید شاهسواری» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره جزییات حادثه در باند در حال ساخت آزادراه تهران - شمال، اظهار کرد: این حادثه کارگاهی در سردرِ ورودی یکی از تونل‌های باند رفت منطقه دوم آزادراه و در محدوده جنوبی بیرون از تونل رخ داد.

وی توضیح داد: عملیات ساخت این تونل تمام شده است، اما برای سردرِ تونل، کارگران در حال قالب‌گیری برای بتن‌ریزی بودند که دررفتگی قالب، موجب بروز این حادثه شد.

بر اساس توضیحات شاهسواری این حادثه منجر به مصدومیت ۴ کارگر شد و هر ۴ کارگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال همچنین از ترخیص دو کارگر از بیمارستان خبر داد و با تکذیب خبر مصدومیت ۱۲ کارگر، گفت: برای دو کارگر دیگر نیز گزارشی از شکستگی اعضا نداشتیم، اما در حال طی مراحل درمان هستند.

وی درباره زمان حادثه کارگاهی توضیح داد: عملیات کارگاهی در این محور با هدف تکمیل و ساخت به‌موقع در سه شیفت ادامه دارد، این حادثه در شیفت شب و ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شب گذشته رخ داد.

به گزارش ایرنا، عملیات ساخت در کل منطقه دو آزادراه به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده است. ۲۲ کیلومتر از باند رفت منطقه دو اکنون به پیشرفت ۹۱ درصدی رسیده که ۱۸ کیلومتر آن تونل و پل است. در صورت افتتاح این محور، آزادراه تهران - شمال تا پایان بهار سال آینده به مازندران وصل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha