۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85004770
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۹۸ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر در یزد واصل شد

یزد - ایرنا - دبیر دومین دوره جشنواره استانی ابوذر یزد گفت: مجموعا ۳۹۸ اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه این جشنواره واصل شد که کار داوری آنها آغاز شده است.

به گزارش ایرنا امیررضازاده روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره در ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی برگزار می شود افزود: جشنواره مورد اشاره در رشته های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست می باشد.

رضا زاده خاطرنشان کرد: محورهای این دوره جشنواره شامل موضوع شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی اضافه کرد: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی از محورهای استانی جشنواره مذکور است.

دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مهمترین هدف جشنواره یاد شده را ارتقاء سطح کیفی و کمی جریان رسانه‌ای استان بیان و تصریح کرد: کاظم شاملو، داود پاک‌طینت، حمیدرضا عمادی، امیرترقی نژاد، علی امینی، محمدجواد راغبیان و زهرا شاه شهوازی به عنوان اعضای کمیته داوران و احسان کریمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز نیز به عنوان رئیس کمیته داوران با جشنواره ابوذر در استان یزد مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اختتامیه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای ۱۳ بهمن ماه با حضور یکی از مسئولان کشوری در استان یزد برگزار می‌شود.

رضازاده مشارکت اصحاب رسانه در این دوره جشنواره ابوذر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:‌ مهمترین هدف این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای ارتقاء سطح کیفی و کمی جریان رسانه‌ای استان است که امیدوارم با مشارکت مطلوب جامعه هدف رویدادی در شأن اصحاب رسانه برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha