۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 84913427
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۵ آبان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر در یزد

یزد - ایرنا -  دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه ۱۵ آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است گفت: علاقه مندان جهت شرکت می توانند آثار خود به آدرس اینترنتی www.basijrasaneh.ir ارسال کنند.

به گزارش ایرنا امیر رضا زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرکت کنندگان همچنین می توانند آثار خود را به گروهی مجازی که توسط روابط عمومی جشنواره بزودی اعلام می شود ارسال کنند.       

وی با بیان اینکه این جشنواره د  ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی برپا می شود اظهار کرد: جشنواره مورد اشاره در رشته های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست برگزار می شود.

رضا زاده خاطرنشان کرد: محورهای این دوره جشنواره شامل موضوع شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی  است.

وی اضافه کرد: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی از محورهای استانی جشنواره مذکور است.

دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مهمترین هدف جشنواره یاد شده را ارتقاء سطح کیفی و کمی جریان رسانه‌ای استان بیان و تصریح کرد: امیدوارم با مشارکت مطلوب جامعه هدف رویدادی در شأن اصحاب رسانه برگزار شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha