۲۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85001033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز در زنجان یک میلیون مترمکعب افزایش یافت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به خروج سامانه بارشی، کاهش پوشش ابرها در آسمان زنجان و سرما و یخبندان، میزان مصرف گاز استان طی ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون مترمکعب نسبت به شبانه روز ماقبل آن افزایش یافت.

رحیم سلیمانی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه حامل های انرژی به خصوص گاز افزود: میزان مصرف گاز در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب رسید که نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی دارد.

وی از هم استانی ها خواست همچنان در مصرف انرژی گاز الگوی مصرف را رعایت و حتی الامکان صرفه جویی کنند تا هموطنان در روزهای سرد سال از مزایای این انرژی محروم نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه زنجان در مسیر انتقال گاز به شمال کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: افزایش مصرف در این مسیر موجب افت فشار و یا قطعی آن در انتهای خطوط خواهد شد.

سلیمانی نژاد یادآورشد: با افزایش مصرف گاز از سوی مشترکان، این شرکت مجبور به اعمال محدودیت برای استفاده صنایع از گاز شده اند تا مصرف کنندگان خانگی با خلل یا قطعی این انرژی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس توصیه می شود مشترکان اداری درجه وسایل گرمایشی خود را در حد ۱۸ درجه و مشترکان، دمای منازل خود را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه تنظیم کنند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

در استان زنجان ۳۸۵ هزار مشترک گاز وجود دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha