۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85000404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نقش رسانه‌ها در تحقق اهداف محیط زیست زنجان بی بدیل است

زنجان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان زنجان گفت: رسانه‌ها در تحقق اهداف و رسالت‌های محیط زیست نقش بی بدیلی ایفا می‌کنند و به نوعی تکیه گاه این سازمان در صیانت از این سرمایه الهی و جلوگیری از تخریب آن محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا یافتیان روز دوشنبه در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان و به مناسبت هفته هوای پاک، افزود: رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوا در جامعه، انتقال دهنده مطالب مختلف منطبق بر واقعیت ها است و برای تکمیل و رفع نقص ها تلاش می کند.

این مسوول با بیان اینکه اگر نقدی بر کارها از سوی رسانه ها انجام می گیرد باید آن را پذیرفت و درصدد اصلاح امور برآمد، گفت: فارغ از شعار زدگی، وقتی مسوولیتی را می پذیریم باید برای رفع نواقص و اصلاح امور تلاش کنیم در غیر این صورت ضعف در انجام امور و پیگیری نکردن جدی مسائل خیانت در امانت است.

وی اظهار کرد: این اداره کل تلاش دارد با اقدامات و عزم راسخ به خدمت رسانی به ویژه در حوزه محیط زیست وارد عمل شود و موارد و مسائل را مرتفع کند.

یافتیان افزود: خوشبختانه توجه به محیط زیست، ریشه در فرهنگ ما دارد و حضور رسانه های مکتوب و مجازی نیز در تحقق اهداف سازمان و صیانت از محیط زیست بسیار موثر است.

هادی درزی رامندی سرپرست خبرگزاری ایرنا مرکز زنجان نیز با بیان اینکه این خبرگزاری، توجه به مسایل زیست محیطی و صیانت از آن را یکی از رسالت ها و ماموریت های خود می داند، افزود: در این زمینه آماده گسترش همکاری ها با سازمان حفاظت محیط زیست استان هستیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha