۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84993575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در آبادان

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: باند سارقان مسلح و به عنف گوشی تلفن همراه با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کیومرث کشوری بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه از خانمی در خیابان زابل منطقه امیری آبادان که توسط راکب یکدستگاه موتورسیکلت با تهدید سلاح کمری صورت گرفت، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده، سارق مسلح را در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه سارق مسلح در مواجه حضوری با خانم مالباخته به بزه انتسابی معترف شد ادامه داد:به دنبال دستگیری این فرد مسلح ،ماموران پلیس موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره که در زمینه سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان فعالیت داشتند را شناسایی و در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی افزود:در بازرسی از محل اختفای سارقان، یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه، سه قبضه سلاح سرد قمه و چاقو، ۹ دستگاه گوشی اندروید متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اعتراف متهمان به۲۲ فقره سرقت شامل(۱۶ فقره سرقت عادی و۶فقره به عنف گوشی تلفن همراه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha