۲۶ شرکت نوآور توانمندی‌های خود را در نهمین کنگره زخم به نمایش می‌گذارند

تهران- ایرنا- دبیر اجرایی نهمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از حضور ۲۶ شرکت فناور در این کنگره به منظور آشنایی هرچه بیشتر محققان با دستاوردها و محصولات جدید این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، دکتر محسن فاتح امروز یکشنبه در نشست خبری نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در سخنانی با اشاره به برگزاری این کنگره از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی افزود: علاوه بر برنامه های علمی، یک فضای نمایشگاهی بیش از ۱۳۳۰ متر برای حضور ۲۶ شرکت دانش محور فعال در حوزه زخم و ترمیم بافت اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی را مهیا خواهد کرد تا ارتباط نزدیکتری بین محققان و حوزه های تجاری و بازار برقرار شود.

دبیر اجرایی نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت همچنین از برگزاری پنج کارگاه تخصصی در حوزه های مختلف شامل انتخاب زخم پوش مناسب، کنترل بهینه ترشحات زخم، نوردرمانی، سلول درمانی، مشکلات و رفع موانع ترمیم زخم خبر داد و افزود: در این کارگاه ها دانش فنی در اختیار شرکت کنندگان فعال در زمینه زخم قرار خواهد گرفت.

۲۶ شرکت نوآور توانمندی‌های خود را در نهمین کنگره زخم به نمایش می‌گذارند

وی همچنین تصریح کرد: در یک برنامه اجرایی دیگر نیز با مشورت اساتید مربوطه و از بین همه فعالان و پژوهشگران و دانشمندان فعال در حوزه زخم و ترمیم بافت، یک دانشمند و محقق جوان با ویژگی های لازم معرفی و تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرایی نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت ابراز امیدواری کرد، این روال در سال های آینده به منظور تشویق دانشمندان و پژوهشگران فعال در حوزه زخم و ترمیم بافت ادامه یابد.

نهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha