۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 84992328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ دی ماه روز ملی قناد اعلام شد

۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 84992328
۲۰ دی ماه روز ملی قناد اعلام شد

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه صنف قنادان اعلام کرد: ۲۰ دی ماه هر سال به عنوان گرامیداشت «روز ملی قناد» انتخاب و بزودی در تقویم رسمی کشور نیز ثبت خواهد شد.

به گزارش ایرنا از اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران ، روز ۲۰ دی ماه از امسال به عنوان روز ملی قناد نامگذاری شد.

علی بهره‌مند با ذکر مطلب فوق گفت: بعد از سالها پیگیری و به بهانه ارج نهادن به صنف شریف و زحمتکش قناد ، روز ۲۰ دی ماه سالجاری اولین گرامیداشت این روز تعیین شد و قرار است با همکاری و مساعدت شورای فرهنگ عمومی کشور ، در آینده ای نزدیک روز قناد به تقویم رسمی نیز اضافه شود.

رئیس اتحادیه قنادان در ادامه، از دکتر سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و همچنین دکتر سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی (ساترا ) در به ثمر نشستن هرچه بهتر این روز ، تشکر و قدردانی کرد.

بهره مند خاطرنشان کرد: امیدواریم با یادآوری این روز خجسته که‌ در آستانه میلاد با سر سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر قرار گرفته است، همراه با صنف قنادان همچون گذشته پیام آور شادی و شیرین کامی برای مردم و نیز اقشار مختلف جامعه در کشورمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha