شهدا الگوی جوانان کشور برای تشخیص حق از باطل هستند

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهدا الگویی مهم برای جوانان امروز جامعه برای تشخیص حق و باطل هستند تا فریب دشمن را نخورند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» جمعه شب در آیین یادواره شهدای روستای مشهدمیقان اراک و سومین سالگرد شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی»، افزود: امروز دشمن به دلیل ضعف و ناتوانی در رویارویی با انقلاب اسلام با بهره گیری از جنگ نرم آسیب به جوانان و جامعه را در دستور کار خود قرار داده و جوانان و نوجوانان باید با الگوگیری از مقاومت و ایستادگی شهدا و رزمندگان اسلام در برابر ظلم تحمیلی بر کشور ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: شهدا رزمندگانی با سن و سال کم اما با شجاعت و روحیه جهادی بودند که از جان خود گذشتند تا وجبی از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

امام جمعه اراک مقاومت را مهمترین درس دفاع مقدس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امروز مقاومت، ایثار، شجاعت و شهامت شاخص‌ترین ویژگی‌های ملت ایران در خارج و داخل کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با الگوپذیری از دین و با اتحاد و برادری به صورت همگانی در جنگ شرکت کردند و دشمن بعثی را از خاک وطن بیرون راندند و امروز نیز مردم کشور به خصوص نسل جوان باید با اتحاد و برادری خط فتنه و اغتشاش را شناخته و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی حفظ استقلال و نشر احکام اسلامی را از جمله دلایل اصلی شهدا برای حضور در جبهه و جنگ عنوان کرد و گفت: امنیت، اقتدار، خودکفایی و استقلال فعلی مدیون فداکاری، گذشت و جانبازی جوانان ایران زمین در طول انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بوده‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حاج قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: حیات و شهادت سردار سلیمانی برای تمامی آزادیخواهان جهان درس، پند و اندرز است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: جبهه مقاومت با پیروی از مکتب شهید سلیمانی در کشورهای مختلف به‌خصوص کشورهای منطقه بسیار منسجم‌تر از گذشته شده‌ است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت راه شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» را تا سرنگونی کامل استکبار و صهیونیسم با اقتدار ادامه می‌دهد و اگرچه آمریکای جنایتکار یکی از یاران وفای انقلاب اسلامی را از ما گرفت، اما هزاران سلیمانی دیگر در صحنه مقاومت حضور دارند.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید والامقام در راه اسلام و انقلاب اهدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha