امام جمعه موقت یزد: مصوبات سفر رییس جمهور به استان پیگیری شود

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: مصوبات سفر رییس جمهور به یزد در دور اول سفر و همچنین دور جدید که ۲۲ دی ماه انجام می شود باید توسط مسئولان پیگیری و اقدام شود.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: باید در سفر رییس جمهور به یزد به نیازهای اصلی مردم رسیدگی و پرداخته شود و مردم استقبال خوبی و شایسته از ایشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تضعیف حجاب و عفاف و جنگ روانی و فرهنگی به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: اگر دشمنان دلشان به حال بانوان می‌سوخت از زنان در غرب استفاده ابزاری نمی‌کردند که تبدیل به کالا شده است.

وی ادامه داد: هدف دشمنان از تضعیف حجاب و عفاف در ایران اسلامی فقط این است که آنها فقط به دنبال منافع نامشروع خود هستند و باید مردم به خصوص بانوان هوشیار و توطئه استکبارجهانی را خنثی کنند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: داشتن حجاب و عفاف نه تنها هیچ منع و مانعی برای موفقیت بانوان و دختران ندارد که امروز شاهد توفیق آنها در مسایل مختلف و پست‌های گوناگون هستیم.

مدرسی به ۱۹ دی و قیام مردم قم و نقش آن در تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه‌های رژیم ستم شاهی اشاره کرد که برای یک انگیزه دینی در دفاع از مقام مرجعیت صورت گرفت و باید همواره زنده نگه داشته شود.

وی تاکید کرد: نقش مردم و روحانیون و علما در آزاد شدن کشور از دست استعمارگران بر هیچ فردی پوشیده نیست هرچند دشمنان می‌خواهند این مسیر را با توطئه فرهنگی منحرف کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی و همچنین قیام میرزا کوچک خان جنگلی و تشکیل شورای عالی انقلاب اشاره و تاکید کرد که باید مردم و مسئولان همواره در جریان حوادث و مسایل مهم باشند.

مدرسی بیان کرد: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهید سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت مناسبی است که بیش از گذشته مردم و مسئولان با وظایف خود آشنا شوند و عمل کنند .

وی از مردم و مدیران اجرایی خواست تا نسبت به توطئه‌های دشمنان بصیرت داشته باشند چون استکبار همواره با قدرت برای ضربه زدن به اصل نظام تلاش خصمانه دارد و هوشیاری همگان نیاز است .

امام جمعه موقت یزد یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی را گرامی داشت که نقش مهمی در تربیت شاگردان انقلابی و دلسوز داشته و باید بیش از گذشته برای ترویج اندیشه‌های او تلاش صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha