معاون استاندار: تامین پایدار آب برای یزد با حمایت‌های رییس جمهور حل می‌شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اولویت اول استان، مسئله آب است که به فضل خدا، حمایت های شخص آیت الله رئیسی و تلاش های مجدانه مدیران ارشد استان برای همیشه حل و فصل خواهد شد.

به گزارش پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، علی اکبر عزیزی در جمع تعداد کثیری از نانوایان افزود: با آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا با حضور رییس جمهور در روز پنجشنبه ۲۲ دی ، آب پایدار استان تامین و نگرانی مردم در این زمینه به پایان می رسد.

وی اظهار کرد: این ابر پروژه که از آن به عنوان انقلاب یزد میتوان نام برد با اعتباری برابر با بودجه ۱۵۰ سال استان، عملیاتی و انشالله طی سه سال به بهره برداری خواهد رسید.

عزیزی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: امروز برداشت گندم در استان که خمیرمایه نان محسوب می شود نسبت به سالیان گذشته به یک سوم رسیده و ادامه این روند میتواند کشاورزی استان را به ورطه نابودی بکشاند.

وی با بیان اینکه نان یکی از ابتدایی ترین غذاهایی است که بشر آن را تهیه کرده گفت: شغل نانوایی به عنوان یکی از شغل های کاربردی در تمامی کشورها به شمار می رود و با توجه به جایگاه ارزشمند این ماده غذایی در بین مردم ما نانوایان به عنوان تولید کنندگان این نعمت الهی در نزد مردم دارای جایگاه والایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha