۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84988691
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ مرکز غیر مجاز ارائه خدمات پزشکی در شادگان پلمب شد

آبادان - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: ۲ مرکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در شادگان که فاقد پزشک و مجوز بودند پلمب شدند.

نوراله طاهری چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این ۲ مرکز به صورت غیرمجاز در امور پزشکی دخالت کرده و خدماتی از قبیل تزریق ژل، بوتاکس و لیزرموهای زائد ارائه می کردند که توسط کارشناسان معاونت درمان شبکه بهداشت شادگان شناسایی و پلمب شدند.

مدیر شبکه بهداشت شادگان بیان کرد: با توجه به حساس بودن کار درمان و به مخاطر انداختن سلامت شهروندان با هماهنگی و حضور نمایندگان سازمان نظام پزشکی و صنف آرایشگران این مراکز پلمب و گزارش‌ لازم به منظور پیگیری تخلفات به مراجع قضایی ارسال شد.

طاهری گفت: این مجموعه در راستای ارتقای سلامت شهروندان و برخورد با متخلفان حوزه درمان هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می کند و در صورت کشف هر گونه تخلف بهداشتی درمانی با عوامل متخلف طبق ضوابط، برخورد قانونی خواهد شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مراجعه برای دریافت هر گونه خدمات پزشکی، از داشتن مجوزهای قانونی و نیز حضور پزشک در مجموعه درمانی اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مراجعه به معاونت درمان شبکه بهداشت شادگان این موضوع را اطلاع دهند.

شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha