۱۳ دی ۱۴۰۱، ۰:۰۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84987318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف زنجیره‌ای اتوبان اصفهان - نطنز -کاشان سه کشته  و ۱۳  مصدوم داشت

کاشان ایرنا - رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:تصادف زنجیره‌ای چند خودرو در اتوبان اصفهان-نطنز- کاشان بعد از مجتمع سان آرا، سه کشته و سیزده مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا،به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر ریاحی افزود:پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۸:۵۶دقیقه شامگاه دوشنبه ۱۲ دی ماه مبنی بر تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو از جمله یک خودرو حامل اتباع در اتوبان نطنز- کاشان بعد از مجتمع سان آرا، همکاران این مرکز با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این تصادف سه نفر در محل حادثه جان خود را از دست داده بودند و سه مصدوم نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شدند و همچنین ۱۰ مصدوم نیز پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که حال یکی از این مصدومین وخیم گزارش شده است.

۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha