امام جمعه قرچک: از ظرفیت جوانان برای کنترل فضای مجازی استفاده شود

قرچک - ایرنا - امام جمعه قرچک با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گفت: برای کنترل فضای مجازی باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی شامگاه یکشنبه در نشست بصیریتی که در سرای محله ولایت قرچک برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن به طور مداوم درحال برنامه ریزی برای آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بانوان را هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمن در صدد است تا در همه زمینه‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی به کشور صدمه وارد کند ولی قطعا حضور آنان در حوزه جنگ فرهنگی به ویژه در سال‌های اخیر مشهودتر است.

این مسئول با اشاره به این که طی سال‌های اخیر در حوزه فضای مجازی عملکرد ضعیفی داشتیم، افزود: فضای مجازی نیاز به مدیریت دغدغه مند دارد و چه بهتر که در مدیریت این فضای ملتهب، از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده شود.

امام جمعه قرچک تأکید کرد: فضای مجازی نیاز به مدیریت و پایش دارد، مدیریت شبانه روزی و دغدغه مندانه و استفاده از تمام ظرفیت ها برای مقابله با حملاتی که از سوی دشمن اتفاق می افتاد دارد، بی توجهی به این حوزه آسیب‌های بسیاری را به کشور وارد می‌کند.

اسماعیلی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مسئله تبیین، موضوع بسیار اساسی حال حاضر کشور است که می بایست بیش از گذشته مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این بین، نقش بانوان و اثر بخشی آن قابل توجه و اهمیت است.

وی یادآور شد: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، لازم است تا بیش از گذشته به حوزه فضای مجازی ورد کنیم و با تبیین ابعاد مختلف دستاوردهای نظام، اجازه ندهیم دشمنان واقعیت‌های نظام را آن گونه که می‌خواهند بازگو کنند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha