دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تسلیم اراده جوانان است

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: اکنون دشمن صحنه جنگ را تغییر داده و با تهدید و تحریم و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای قصد دارد جوانان ما را تسلیم اراده خود کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ رضا آذریان روز شنبه در آیین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهر چنار کلات افزود: ملت ایران با منویات رهبر معظم انقلاب با دشمن شناسی یکبار دیگر آمریکا و استکبار جهانی را شکست دادند.

وی بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس همه اقشار نقش و حضور داشتند و در جریان انقلاب ۱۷ هزار نفر از مسوولان و هموطنان توسط عناصر ضد انقلاب ترور به شهادت رسیدند.

آذریان ادامه داد: استکبار جهانی که نتوانست با ترور شخصیت ها و مسوولان در مقابل نظام اسلامی بایستد، رژیم بعث عراق را وارد جنگ با ما کرد و با هدف تصرف چند روزه تهران و کشور صدام به ایران اسلامی حمله کرد ولی نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با ۱۴۰ فروند جنگنده جواب سختی به ارتش عراق داد و نیروی دریایی ارتش در همان روزهای اوایل جنگ و در عملیات مروارید نیروی هوایی عراق را نابود کرد به طوریکه تا آخر جنگ نتواند شکل بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهار داشت: در جنگ تحمیلی نیروهای مسلح با پشتیبانی ملت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در مقابل ارتش عراق و استکبار جهانی ایستاد و با اهدای ۲۰۰ هزار شهید حماسه آفرید و یک وجب از خاک را به دشمن نداد.

وی افزود: بعد از نتیجه نگرفتن دشمن در جنگ تحمیلی، استکبار بیکار ننشست و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه ما لشکرکشی کرد و جنگ های نیابتی به راه انداخت با تشکیل و تجهیز گروه‌های تروریستی ،سعی داشت تا با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کند و در این مسیر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با وحدت نیروهای مسلح کشور و گروه های جهادی منطقه مانند فاطمیون، زینبیون و حیدریون، مردم مظلوم منطقه را از شر گروه های تکفیری نجات داد و آمریکای جنایتکار نیز بدون هیچ دستاوردی منطقه ما را ترک کرد.

امیر آذریان گفت: آنچه باعث اقتدار و استقلال ایران اسلامی در این چهار دهه شده است، وجود رهبری آگاه، حکیم و ملتی شجاع و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است و تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha