ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق: اقتدار نظام اسلامی با دفاع مقدس تثبیت شد

مشهد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس اقتدار نظام را تثبیت و استقلال کشور را تضمین کرد.

امیرسرتیپ رضا آذریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس و در یک جنگ نابرابر، الگوی مبارزه با مستکبران را به جهان نشان داد.

وی ادامه داد: شکست اهداف استکبار جهانی در منطقه از دیگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: رزمندگان با توکل به خدا، ایمان، ولایت پذیری و عشق به نظام و رهبری آماده شهادت بودند و در یک جنگ تحمیلی، نابرابر و مقابل با همه ابرقدرتها سرافراز و پیروز شدند.

آذریان افزود: نیروهای مسلح ما کنار مردم، برای مردم و با مردم هستند و از آمادگی و تجهیزات دفاعی بسیار خوبی هم برخوردار هستند و امروز دشمن نمی تواند صف آرایی نظامی علیه کشور ما انجام دهد چرا که قدرت نظامی منطقه هستیم و روز به روز بر قدرت پهپادی و موشکی دفاعی خود می‌افزاییم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس ادامه داد: رژه نیروهای مسلح در بلوار نماز مشهد و پرش چتربازان در روز سی و یکم شهریور، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و حضور در نماز جمعه برخی از برنامه‌های مناسبتی این هفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال، "ما مقاوم هستیم" انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha