۳ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84978821
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

زمینه نمایش آثار جشنواره فیلم فجر در سبزوار فراهم شد

سبزوار- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: با افتتاح پردیس سینمایی این شهر، که از نظر شاخص‌های مربوطه سینمایی رتبه مدرن را کسب کرده است، امکان نمایش آثار جشنواره فیلم فجر در این شهرستان فراهم شده است.

رضا شجاع مقدم روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظرفیت سینما در سبزوار با بازسازی صورت گرفته بر روی سالن قدیمی آن، از یک سالن به پنج سالن پیشرفته با ۴۹۰ صندلی افزایش یافته است.

وی افزود: در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان سبزوار نیز هماهنگی لازم برای نمایش آثار راه یافته به چهلمین جشنواره فیلم فجر در سبزوار صورت گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: قبل از بهسازی و راه اندازی پردیس سینمایی "مهر"، سینمای سبزوار با نام بهمن با قدمتی ۶۰ ساله با ظرفیت ۴۳۶ صندلی قدیمی فعالیت داشت.

شجاع مقدم افزود: روند بازسازی مجموعه سینما بهمن سبزوار طی دهه‌های گذشته چند مرتبه انجام شده بود که سرانجام این مجموعه پس از بهسازی کامل به پردیس سینمایی "مهر" تغییر نام یافت.

وی ادامه داد: کارت پروانه بهره برداری پردیس سینمایی سبزوار پس از بهسازی از سوی سازمان سینمایی صادر شده است و از پنج سالن جدید آن یک سالن ویژه کودک است.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha