۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84972814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شرکت های دانش بنیان باید به احیای دشت قزوین ورود کنند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها برای توسعه هرچه بیشتر استان، گفت: شرکت های دانش بنیان باید به احیای دشت قزوین ورود کنند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در نشست ستاد اقتصاد دانش بنیان افزود: قزوین در حوزه کشاورزی از ظرفیت بالا و کم نظیری بهره مند است و باید برای تقویت این حوزه و شکوفایی بیشتر آن شاهد حضور شرکت های دانش بنیان در این عرصه باشیم.

استاندار قزوین گفت: شرکت های دانش بنیان در زمینه گیاهان دارویی و بهره وری در حوزه های مختلف کشاورزی می توانند ورود خوبی داشته باشند چرا که قزوین در این زمینه دارای استعدادهای بالقوه زیادی است.

اعلایی اظهار داشت: با راه اندازی بازار آب در قزوین برای مدیریت مطلوب در مصرف و بهره وری نیز نیازمند استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان هستیم.

وی با بیان اینکه احیای دشت قزوین یک اولویت اساسی به شمار می رود که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است،افزود: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در این زمینه استفاده کرد و همایشی در این خصوص برگزار کنیم تا صاحبان ایده و فعالان عرصه دانش بنیان نظرات و ایده های خود را مطرح کنند.

اعلایی در ادامه خواستار برگزاری تور و بازدید دانشجویان و دانش آموزان از شرکت های دانش بنیان موفق شد و گفت: ایده ها و تجربیات موفق این شرکت ها باید معرفی و الگو برداری شوند.

استاندار قزوین در ادامه پیشنهاد داد تا شورای راهبردی راهیان پیشرفت استان قزوین تشکیل شود تا بتوان از ظرفیت دانش بنیان ها بهتر و بیشتر در راستای پیشبرد برنامه های توسعه استان استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha