شهروندان درخواست هزینه خارج از قانون در مورد خدمات شرکت گاز را اطلاع رسانی کنند

مشهد- ایرنا- رییس اداره بهره برداری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و درخواست هزینه خارج از قانون در مورد خدمات شرکت گاز را از طریق تماس با تلفن ۱۵۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان اطلاع دهند.

محمدعلی شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برون سپاری کامل خدمات این شرکت گفت: هزینه خدمات گازرسانی طبق ابلاغیه‌های قانونی در دفاتر پیشخوان دولت از متقاضیان گرفته شده و دریافت و پرداخت هرگونه هزینه خارج از مصوبات قانونی جرم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر خدمات ۲۲ گانه شرکت گاز خراسان رضوی از طریق ۴۲۰ دفتر پیشخوان دولت در خراسان رضوی با نرخنامه مصوب دولتی انجام می شود.

رییس اداره بهره برداری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: خدمات گازرسانی شامل موارد مختلف از جمله درخواست انشعاب، تغییر نام، اصلاح آدرس، جمع آوری تجهیزات، پرداخت خسارت، تسویه حساب، صدور قبض المثنی، جابه جایی علمک و درخواست قطع و وصل مجدد گاز است که کارمزد این خدمات مطابق دستورالعمل های قانونی به صورت مصوب به دفاتر پیشخوان دولت اعلام شده و این نرخنامه باید در محل رویت متقاضیان نصب شود.

شریفی افزود: مسوولیت تبادل وجه غیرقانونی در مورد خدمات شرکت گاز علاوه بر دریافت کننده، بر عهده پرداخت کننده نیز بوده و متخلفان بدون اغماض به سیستم قضایی معرفی خواهند شد

وی اضافه کرد: شرکت گاز خراسان رضوی طی سه دوره متوالی موفق به کسب رتبه برتر سلامت اداری در بین همه شرکت های گاز استانی کشور شده است.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی این استان خدمت رسانی می‌کند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha