۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84968928
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سجادی: راه سختی در بازی‌های پاراآسیایی داریم

۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 84968928
سجادی: راه سختی در بازی‌های پاراآسیایی داریم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی راه سختی داریم که نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیقی است.

به گزارش ایرنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش ضمن تبریک به تیم مدیریتی کمیته ملی پاراالمپیک اظهار داشت: به خسروی‌وفا به خاطر خدماتش در کمیته ملی پارالمپیک خسته نباشید می‌گویم و ضمن تبریک به غفور کارگری قول می‌دهیم با مدیریت دارایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود حمایت کنیم تا دل مقام رهبری عزیز را شاد کنیم. امیدواریم دولت سیزدهم در همه عرصه‌های خود موفق باشد.

وی افزود: چند روزی حال و هوای فوتبال را پشت سرگذاشتیم و به حال و هوای کشتی و نایب قهرمانی کشتی آزاد در جام جهانی رسیدیم. دیروز اخبار خوشی از وزنه‌برداری در رقابت‌های کلمبیا شنیدیم. این راه ادامه دارد و انشاالله چراغ ورزش کشور همواره به دست شما عزیزان پر فروغ باشد و پرچم زیبای ایران در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: به نواب محترم رئیس، اعضای هیات اجرایی و خزانه‌دار تبریک می‌گویم. از برگزاری چنین مجمع با شکوهی تشکر می‌کنم و امیدوارم توفیقات قبلی در کمیته ادامه داشته باشد. نباید به این دستاوردها قانع باشیم و باید به تکامل بیشتری برسیم هم در عرصه قهرمانی و هم همگانی.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای همه آحاد مردم در نظر گرفته شده و امیدوارم با برنامه‌ریزی فدراسیون‌های تخصصی به اهداف مد نظر برسیم. سال آینده مثل برق بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی می‌رسد. سه دوره این رقابت‌ها تاکنون برگزار شده و چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی را در پیش داریم. راه سختی داریم که نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیقی است.

سجادی گفت: البته این برنامه وجود دارد و نیاز به حمایت و اجرا دارد. امیدواریم در راه المپیک و پارالمپیک پاریس سدی وجود نداشته باشد. امیدوارم فدراسیون‌ها مثل جانبازان و معلولین همچنان با صلابت برنامه‌های خود را اجرایی کرده و سایر فدراسیون‌ها هم به بخش پارا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در کشورهای اسلامی سهم ویژه‌ای از مدال‌ها توسط پاراالمپیک کسب شد. امیدورام در فدراسیون‌ها بخش پارا را به خوبی فعال کنیم تا در نهایت کمیته ملی پارالمپیک از خروجی فدراسیون‌ها نهایت استفاده را ببرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha