۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84964091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع موانع تمام تعاونی های دارای مشکل البرز در دستور کار قرار گیرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: رفع موانع تمام تعاونی های دارای مشکل استان باید در قالب کارگروهی ویژه در دستور کار متولیان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه مسکن استان البرز با بیان اینکه اقدام در جهت تامین مسکن تمام اقشار جامعه به ویژه افراد کم برخوردار در این قرارگاه دنبال می شود، افزود: گزارشی از روند اقدامات تامین مسکن محرومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سایر نهادهای مسئول در استان اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام دستگاه ها و ادارات استان البرز باید تعاونی های مسکن خود را راه اندازی کنند تا در خصوص تامین زمین مناسب از سوی دستگاه های مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

عبداللهی افزود: احیای بافت های فرسوده در قالب نهضت ملی مسکن در استان البرز یکی دیگر از اهداف استان است که به نوسازی بافت های ناکارآمد شهری کمک موثری می کند.

استاندار البرز گفت: از تحلیل گران حوزه جمعیت و مسکن انتظار می رود که افق و چشم انداز دقیقی از وضعیت مسکن در استان البرز ترسیم کنند تا بر اساس آن به برنامه جامعی برسیم.

بیش از یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۹۸ هزار واحد مسکونی در استان البرز اختصاص داده شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha