۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85113547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصمیم دولت در کوتاه کردن دست دلالان بازار مسکن راهگشا است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: مصوبات دولت در حمایت از مستاجر، موجر و کوتاه کردن دست دلالان از بازار مسکن بسیار راهگشا و عملیاتی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز چهارشنبه در نشست قرارگاه مسکن استان البرز با محوریت بررسی و اعمال مصوبات شورای عالی مسکن در برش استانی بر ضرورت ابلاغ و اطلاع رسانی تصمیمات دولت در این راستا تاکید کرد و خواستار ساماندهی و نظارت بر روند معاملات مسکن و دفاتر مشاور املاک در استان شد.
وی همچنین از مدیران مربوطه و اعضای قرارگاه خواست تا طرح های ویژه در خصوص احیای بافت های فرسوده و بسته های تشویقی این حوزه را به طور مشخص تهیه و تدوین کنند.
عبداللهی طرح ویژه تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده ۱۰۰ استان که با شرایط، ضوابط و بازه زمانی خاصی مورد بررسی قرار می گیرد را مورد اشاره قرار داد و از شهرداری ها خواست تا با آگاهی بخشی به مردم هر چه سریع تر، اقدامات لازم را انجام دهند.

تصمیم دولت در کوتاه کردن دست دلالان بازار مسکن راهگشا است

وی تاکید کرد: باید نقاط ضعف و قوت طرح های سابق را احصا کرده و از تکرار اشکالات گذشته جلوگیری کنیم.
عبداللهی با اشاره به روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان و حمایت هایی که در این طرح از خانواده های دارای چند فرزند صورت می گیرد، گفت: تمام این موارد باید به سمع و نظر مردم برسد.

استاندار البرز بیان کرد: زیرساخت های طرح ملی مسکن در این استان همگام با اجرای این طرح مهیا خواهد شد تا در این زمینه مانع و نارضایتی نباشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha