۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84963912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان از طریق سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

سنندج- ایرنا- مسئول ارشد دولت سیزدهم در کردستان یکی از رسالت‌هایش را از نخستین روز فعالیت، گوش جان سپردن به درخواست ها و مشکلات و مطالبات مردم عنوان کرد و تاکنون هم به آن پایبند بوده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا هر هفته یک روز را به شنیدن مشکلات مردم به طور حضوری یا تلفنی اختصاص می دهد و در شرایط سخت و با وجود مشغله کاری فراوان هم این روال را تغییر نداد و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت مستقیم و بی واسطه همچنان باپرجا است.

اگرچه استاندار همواره ترجیح می‌دهد به طور حضوری به درد دل‌های مردم گوش دهد و در بیش از یک سال اخیر هم بیشترین دیدارهای مردمی‌ او حضوری بوده است ولی به منظور راحتی و تسهیل کار و بهره‌مندی از ظرفیت سامانه‌های ایجاد شده از جمله سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد ) هرچند وقت یکبار این اقدام به طور تلفنی انجام می‌شود.

طبق اطلاع قبلی، استاندار کردستان امروز چهارشنبه در ساعت مقرر در مرکز سامانه سامد حاضر شد و به تلفن‌های متوالی شهروندان پاسخ داد و به یادداشت برداری از آنچه شهروندان مطرح کردند؛ پرداخت گاهی سوالاتی هم از آنها می‌کرد تا به طور دقیق در جریان مسایل و مشکلات قرار گیرد.

استاندار کردستان از طریق سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

هرچند اعلام شده بود استاندار امروز به طور تلفنی پاسخگوی درخواست‌های مردمی است ولی جمعی از شهروندان در مرکز سامد استانداری حضور پیدا کرده بودند تا از نزدیک مشکل خود را بیان کنند.

زارعی‌کوشا همچنین زمانی را به گفت و گو با تعدادی از مراجعین حضوری اختصاص داد و به درخواست‌های آنها و همچنین موارد مطرح شده تلفنی، دستور پیگیری سریع داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha