۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85117098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم کردستان با تلفن ۱۱۱ خواسته‌هایشان را با استاندار مطرح کردند

سنندج- ایرنا- تعدادی از مردم کردستان امروز یکشنبه از طریق تلفن ۱۱۱، مشکلات و خواسته‌های خود را با استاندار مطرح کردند بیشتر این درخواست ها مربوط به دریافت تسهیلات، مسکن و اشتغال بود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان چند روز یک بار به شهرستان‌های استان سفر می کند و مشکلات و کم و کاستی‌ها را از نزدیک رصد می‌کند تا برای رفع آن، بتوان در مرکز تصمیمات بهتری گرفت. اما در کنار این سفرها، برای تسهیل در انجام کار مردم هم ۲ هفته یکبار در سنندج و از طریق سامانه سامد به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان گوش می دهد و دستورات لازم را برای رفع آنها اتخاذ می‌کند.

استاندار کردستان امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سامانه سامد پاسخگوی مردم بود.

اسماعیل زارعی کوشا در خلال پاسخگویی به تماس‌های مردم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولا هر ماه ۲ بار در سامانه سامد حضور پیدا می‌کنم و به درخواست‌های شخصی و مشکلات اداری که مردم با دستگاه‌ها دارند و مشکلات عمومی‌تر شهروندان پاسخ داده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه موارد به دستگاهای مرتبط ارجاع داده می‌شود، ادامه داد: از طریق سامانه سامد، کد رهگیری برای تماس گیرنده ارسال می‌شود که بعدا می‌تواند از طریق همین کد، نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه‌ها خواست طبق برنامه‌ای که مدیدیت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری برایشان در نظر گرفته در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند و با جدیت دنبال کنند تا گره‌های کوچکی که بدست مدیران قابل گشایش است، رضایتمندی مردم را فراهم کند.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد امسال مدیران در بحث ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات آنان فعال‌تر از گذشته باشند و یادآور شد: در ۲ ساعت حضور در سامانه سامد به تماس حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: روزهایی که بنده در سامانه سامد حاضر می‌شوم، هزاران نفر متقاضی تماس و بیان مشکلات‌شان می‌شوند؛ البته طبق گزارش‌ها روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تماس با سامانه سامد ثبت می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha