اعضای ۲ باند سرقت مسلحانه در خوزستان دستگیر شدند

اهواز - ایرنا - پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: اعضای ۲ باند سرقت مسلحانه در شهرستان‌های رامهرمز و ماهشهر دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: اعضای باند سارقان مسلح خودرو در شهرستان رامهرمز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد محمدی نسب در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو در جاده‌های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه وقوع جرم، جمع آوری سرنخ های به دست آمده و تلاش‌ شبانه روزی ۲ سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به اینکه از متهمان ۲ دستگاه خودروی پژو پارس، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲ عدد پلاک خودروی سرقتی کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه سه مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سارقان حرفه‌ای اماکن در چنگال پلیس آگاهی ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به دستگیری سه سارق حرفه‌ای اماکن با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس سه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha