۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84959453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مصرف نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان ۱۳ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تامین و توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر ‌نفتگاز در بخش کشاورزی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این میزان مصرف نسبت به ‌مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشت.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز شنبه در دیدار ‌با فرماندار ویژه سقز برنامه ‌های شرکت نفت منطقه کردستان را در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تعامل و همکاری فرمانداری با شرکت پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب ‌زمستانی، توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید و الکترونیکی کردن خدمات شرکت عملکرد مناسبی ‌داشته باشیم. ‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، توسعه زیرساخت های الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت ‌الکترونیک و حقوق شهروندی را از برنامه های این شرکت عنوان کرد و افزود: امسال بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی شهرستان سقز توزیع شد.

نوکانی با بیان اینکه سوخت چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در ‌شهرستان سقز با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی توزیع شد، ادامه داد: امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیترنفت سفید در سقز مصرف شد.

وی گفت: هم اکنون هزار و ۵۰۰ خانوار نفت سفید سوز در ناحیه سقز وجود دارد ‌که سوخت موردنیاز خود را از طریق ۴۰ باب فروشندگی روستایی به صورت الکترونیکی و از طریق کارت بانکی دریافت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خواستار همکاری فرمانداری با ‌شرکت نفت در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع شد و افزود: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه ‌گاز مایع، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، عرضه گاز مایع با نرخ مصوب دولتی از جمله مزایای اجرای ‌این طرح است.

نوکانی با اشاره به گستردگی مناسب جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان سقز، اضافه کرد: هم ‌اکنون ۱۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ‌هفت جایگاه سی ان جی به شهروندان سقزی خدمات ارائه می ‌دهند.

فرماندار ویژه سقز نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، از زحمات ‌و تلاش های محمد حجری در زمان تصدی ریاست ناحیه تقدیر و از اقدامات شرکت نفت در تامین و توزیع ‌مطلوب سوخت مورد نیاز بخش های مختلف شهرستان، الکترونیکی کردن توزیع سوخت مشتریان و ‌سوخترسانی مطلوب در این شهرستان قدردانی کرد.

در این دیدار، کمال سلطانی به عنوان رییس جدید ناحیه شرکت نفت سقز معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha