توزیع بیش از ۶ هزار بسته بین هواداران تیم ملی فوتبال ایران در قطر

تهران - ایرنا - رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر بیش از ۶ هزار بسته در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران بین هواداران توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آستانه برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر و حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها، بیش از ۶ هزار بسته شامل بلوز، مچ بند، شال و پرچم ایران بین هواداران توزیع شد.

توزیع این بسته ها، ۲۹ آبان‌ماه از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در قطر آغاز شده و امروز (۸ آذرماه) مصادف با برگزاری مسابقه «ایران و آمریکا» مراحل پایانی خود را می‌گذارند.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر به منظور ایجاد نظم و هماهنگی در توزیع این بسته و اطلاع‌رسانی آخرین اخبار اقدام به ایجاد کانال تلگرامی با عنوان «تا پای جان برای ایران» کرده است.

همچنین، تعدادی از این بسته‌ها در اختیار کنسولگری کشورمان و سرپرستی مدارس ایرانی در قطر گذاشته شد. اثر مثبت این اقدام در روز برگزاری مسابقه تیم ملی کشورمان با ولز، خود را نمایان کرد.

توزیع بیش از ۶ هزار بسته حمایتی از تیم ملی فوتبال ایران در قطر

به گزارش ایرنا، بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران ۲۹ آبان در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دومین مسابقه، تیم ملی فوتبال کشورمان و ولز چهارم آذر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ نیز روبه‌روی آمریکا قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha