چهار نمایشگاه صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد

مشهد-ایرنا- چهار نمایشگاه با محورهای صنایع غذایی، چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات صنایع چوب، عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاههای افتتاح شده در مشهد شامل بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب، دهمین نمایشگاه چاپ بسته‌بندی و پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی است.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این چهار نمایشگاه در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۱۷۲ شرکت از خراسان رضوی و دیگر استانهای کشور در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاهها معرفی ماشین آلات، تولید مواد اولیه، صنایع پی. وی.سی، ابزار و یراق های صنایع مربوطه است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف صنایع چاپ، بسته بندی و چوب، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات آنها را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاهها برشمرد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: نمایشگاههای مزبور از امروز تا ۱۱ آذرماه طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha