روستاهای هرمزگان در مسیر پیوستن به اینترنت پرسرعت

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را مکلف به توسعه زیرساخت‌ها می‌داند گفت: روستاهای «بن کوه» در غرب و »به تیش» و «تمبوبالا» در شرق این استان تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم اتصال این روستاها به شبکه ملی ارتباطات پایدار و پرسرعت افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی روستای «بن‌کوه» از توابع دهستان مهران شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت ایجاد شد.

وی بیان داشت: در شرق هرمزگان نیز روستاهای «به تیش» و «تمبوبالا» به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تحقق شبکه ملی اطلاعات و ایجاد دسترسی پایدار به اینترنت را یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم در کشور معرفی‌کرد و اظهارداشت: اتصال سایر روستاها در غرب و شرق هرمزگان نیز درحال پیگیری و انجام است و به زودی روستاهای بیشتری به این شبکه متصل خواهند شد.
دوستی با تاکید بر لزوم افزایش ضریب امنیت انتقال داده‌ها در فضای مجازی تصریح‌کرد: دولت سیزدهم خود را مکلف به توسعه زیرساخت‌ها می‌داند و در این راستا با نگاه عادلانه در جهت تحقق پیشرفت توام با عدالت تلاش می‌کند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha