اتصال روستاهای هرمزگان به اینترنت پرسرعت با روندی پرشتاب در حال انجام است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: در راستای برنامه‌ها و اقدام های دولت سیزدهم جهت خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق روستایی، توسعه دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، با روندی پرشتاب در حال انجام است.

مهدی دوستی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در همین راستا نیز در طی سه هفته اخیر، ۱۰ روستای دیگر در استان هرمزگان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این روستاها در شهرستان های حاجی آباد، بندرخمیر، بشاگرد و بندرلنگه قرار دارند که در مجموع با اعتبار افزون بر ۱۰۶ میلیارد ریال توسعه اینترنت پرسرعت در آنها انجام شد.

وی بیان داشت: در شهرستان حاجی‌آباد، روستاهای مزرعه، بندکوه و بسته در مجموع با ۱۸۸ خانوار و ۵۶۳ نفر جمعیت و همچنین روستای احمدآباد در کوهشا احمدی این شهرستان، با ۵۶ خانوار و ۲۵۳ نفر جمعیت، به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند.

دوستی ادامه داد: در شهرستان بندرلنگه نیز روستاهای دهنو مراغ، جاونی و کوغان در مجموع با ۲۰۴ خانوار و ۷۴۷ نفر جمعیت، به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، متصل شدند.

به گفته وی در شهرستان بندرخمیر نیز اتصال روستای جیحون با ۱۹۳ خانوار و ۷۴۳ نفر جمعیت و روستای مارو با ۸۹ خانوار و ۳۲۰ نفر جمعیت، به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، انجام شد.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: همچنین طی این مدت در شهرستان بشاگرد، روستای درگاه با ۶۶ خانوار و ۲۶۷ نفر جمعیت، به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات دسترسی یافت و روند اتصال روستاهای استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات، جهت بهره‌مندی مردم در مناطق روستایی از این خدمت و ظرفیت، همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha