۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84947746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۷۵۰ کودک فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در سال ۲۰۲۲

تهران-ایرنا- باشگاه اسیران فلسطین در گزارشی از بازداشت ۷۵۰ کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون پرده برداشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از صدی البلد، باشگاه اسیران فلسطین در بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی کودک مصادف با بیستم نوامبر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۷۵۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است و برخی از این کودکان پیش از بازداشت شدنشان با شلیک گلوله از سوی صهیونیست‌ها مجروح شده‌اند.
برپایه این گزارش، درحال حاضر حدود ۱۶۰کودک فلسطینی در زندان‌های مختلف رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و در میان آنها سه دختر بچه زیر سن قانونی نیز وجود دارند.
باشگاه اسیران فلسطین در ادامه اعلام کرد که صهیونیست‌ها از سال ۲۰۱۵ تا کنون بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.
امجد النجار، سخنگوی باشگاه اسیران فلسطین در سخنانی در این باره گفت: کودکان زندانی در بازداشتگاه‌های رژیم اشغالگر از شرایط سخت بازداشت رنج می‌برند و حق کودکی تضمین شده آنها در تمامب قوانین بین‌المللی نقض می‌شود.
وی افزود: رژیم اشغالگر این کودکان را از حق تحصیل یا حتی ملاقات با اعضای خانواده محروم می‌کند، برخی از کودکان مجروح شده‌اند و نیروهای رژیم اشغالگر پس از مجروح شدن آنها را دستگیر کرده و در شرایط سخت بازداشت نگهداری می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha