۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۴:۰۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84946857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، در پی تظاهرات فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، در درگیری‌ها بین نظامیان رژیم صهیونیستی و معترضان فلسطینی علیه اشغالگری در شهرک بیت دجن واقع در شرق نابلس، ۲۳ فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات دیگری در شهرک بیتا، جبل صبیح، کفر قدوم، الخلیل، سلفیت و طولکرم برگزار شد که نظامیان صهیونیستی با خشونت به این تظاهرات حمله کردند که منجر به زخمی شدن ده‌ها فلسطینی شد.

حمله به معترضان فلسطینی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی درحالی صورت گرفته که در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha