مادر شهیدان «محمدرضایی» به فرزندان شهیدش پیوست

تهران- ایرنا- «پری مرادی» مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدرضایی» از استان قزوین به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر شهدا متعاقبا اعلام می‌شود.

در پی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان محمدرضایی، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، این ضایعه‌ غم‌بار را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرد.

شهید علی محمدرضایی، یکم شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در شال از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد.

این شهید والامقام که به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و خرداد ماه سال ۱۳۹۶ پس از تفحص و انتقال در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

حمید محمدرضایی، برادر این شهید نیز یکم مهر ماه سال ۱۳۵۰ در شال از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد، سال ۱۳۶۸ ازدواج کرد و دارای ۲ فرزند پسر و یک دختر است.

وی عضو رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با حضور در عملیات‌های مختلف در طول دفاع مقدس به صحنه آمد و پس از دوران جنگ تحمیلی، شهریور ماه سال ۱۳۹۰ برای مقابله با گروهک تروریستی پژاک به مناطق غربی کشور اعزام شد و با این گروهک مبارزه کرد.

وی با آغاز بحران سوریه در سال ۱۳۹۱ به عنوان مستشار نظامی و مدافع حرم عازم سوریه شد و در سال۱۳۹۳ با سمت مسئول عملیات تیپ ۸۲ صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و با درجه سرهنگ تمامی بازنشسته شد، اما دوباره در سال ۱۳۹۴ داوطلبانه عازم سوریه شد و سرانجام ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با تکفیری‌های داعش در سوریه مفقودالاثر و پس از گذشت چهار سال پیکر مطهرش در اسفندماه سال ۱۳۹۷ شناسایی و در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha