۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 84934527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ آزادگان؛‌ صدرنشینی شمس‌آذر و حذف شهرخودرو از جدول

تهران- ایرنا- هفته دوازدهم لیگ آزادگان امروز(یکشنبه) با انجام ۸ دیدار و لغو یک بازی دنبال شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های فوتبال لیگ آزادگان در هفته دوازدهم از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه امروز با بازی تیم‌های شهرداری همدان و آرمان‌گهر آغاز شد و در ادامه سایر تیم‌ها به مصاف رقبای خود رفتند. 

در نخستین بازی تیم شهرداری همدان در خانه با یک گل از سد آرمان‌گهر گذشت،. مهدی خلج در دقیقه ۴۰ تنها گل این بازی را به ثمر رساند. در دیگر بازی امروز، فجر سپاسی میزبان خوشه طلایی ساوه بود که این دیدار با برتری خوشه‌طلایی به پایان رسید. علی آل‌کثیر در دقیقه ۴ برای میزبان گلزنی کرد اما خوشه‌طلایی در دقایق ۳۹ و ۴۸ توسط علیرضا کاظمی و سجاد اژدر به گل رسید تا باخت را با پیروزی عوض و ۳ امتیاز این هفته را از آن خود کند.

در دیگر بازی امروز مس شهربابک به مصاف چادرملو اردکان رفت،‌ رضا فیروززاده در دقیقه ۱۵ و علیرضا ولی‌زاده در دقایق پایانی برای میزبان گلزنی کردند تا نماینده شهر بابک این هفته را با برد به پایان ببرد.

جدال تیم‌های ون‌پارس اصفهان با شمس‌آذر قزوین نیز با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. پوریا سرآبادانی و علی اصغر اعرابی برای شمس‌آذر و ابوذر صفرزاده و محمدامین کاویانی برای ون‌پارس در این بازی گل زدند.

سایپا نیز در این هفته با برتری ۳ بر یک خلیج‌فارس ماهشهر را از پیش رو برداشت. در این بازی حسن نجفی، رضا خالقی‌فر و سیدمحمد طه‌طباطبایی بافقی برای ساپیا گلزنی کردند،‌ جدال تیم‌های شهرداری آستارا و دریا بابل بدون گل خاتمه یافت و خیبرخرم‌آباد نیز با ۴ گل استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت.

در این هفته استقلال خوزستان نیز با ۵ گل از سد چوکای تالش گذشت، دیدار تیم‌های پارس‌جنوبی و شهرخودرو نیز به دلیل حذف نماینده مشهد از گردونه رقابت‌ها، برگزار نشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha